17 důvodů proč koupit od nás
- 1
Dlouhodobé zkušenosti
Systém byl vytvořen na základě požadavků bytových družstev a našich letitých zkušeností, po konzultacích s daňovými poradci a výkonnými pracovníky družstev, v období, kdy družstva začínala kromě vlastního bytového fondu spravovat zároveň i společenství vlastníků a malá bytová družstva. - 2
Pružnost vývoje
Pružně reagujeme na nové legislativní změny a na požadavky zákazníků související s úpravou systému. - 3
Provázanost programů
Všechny programy a moduly systému jsou provázané a komunikují spolu - odpadá mnohdy zdlouhavý a komplikovaný přenos dat mezi jednotlivými aplikacemi. - 4
Přehledné zobrazení
Většina důležitých dat je zobrazena na hlavním panelu, což znamená maximální omezení prodlev při práci s programem. Všechna data jsou součástí jednoho celku a jsou členěna na střediska i na samostatné účetní jednotky. - 5
Prezentace vybraných dat na Internetu
Systém umožňuje zabezpečené zobrazení vybraných dat na Internetu, čímž se zjednodušuje komunikace mezi Vámi a uživateli bytů a minimalizuje se nutnost jejich návštěvy ve Vaší firmě. - 6
Komunikace s bankami a poštou
Součástí systému je elektronická komunikace s bankami a poštou - odesílání příkazů k inkasu, stahování dat z výpisů a jejich zpracování do nájmu, pohledávek a účetnictví. Výhodou je zpracování výpisu s neomezeným počtem účtů a zaúčtování do všech účetnictví jedinou dávkou. - 7
Komunikace s OSSZ a zdravotními pojišťovami
Modul mzdy je elektronicky napojen na OSSZ a zdravotní pojišťovny. - 8
Komunikace s externími programy
Doplňkové moduly zajišťují načítání dat pro vyúčtování ze systému firem CoopTherm, Vitera a Energie reality.
- 9
Automatizované účetní výstupy
Automatizované dávkové účetní výstupy nájmu jsou nastavitelné a komunikují přímo s programem účetnictví - předávají data do jednotlivých účetnictví SVJ a SBD. - 10
Jednoduchá úprava tiskových sestav
Všechny tiskové sestavy a výstupy z programů lze upravit dle Vašich požadavků a potřeb. Moduly nájemné, členská evidence a vyúčtování navíc obsahují generátor tiskových sestav, ve kterém můžete jednoduše navrhovat a upravovat vlastní sestavy. - 11
Hromadný tisk
Systém umožňuje hromadný tisk sestav členské evidence. (Sestavy je možno řetězit tak, aby se tiskly pro jednotlivé případy za sebou na jedno zadání tisku.) - 12
Export dat
Výstupy z programu lze exportovat do nejčastěji používaných formátů PDF, DOC, XLS, RTF a HTML. - 13
Výhodné licenční podmínky
Licence programů je platná v rámci jedné firmy na neomezený počet počítačů. Poplatky za upgrade systému platíte až od druhého roku provozu systému. V systému lze zpracovávat neomezené množství účetních jednotek za stejnou cenu jako jednu účetní jednotku, to znamená že neplatíte žádné další poplatky při vzniku nového SVJ. - 14
Převod dat
V případě potřeby provedeme převod dat z Vašich stávajících systémů. - 15
Odborné zaškolení
Po dohodě provádíme odborné zaškolení pracovníků v místě firmy. - 16
Vzdálená správa systému
Vzdálená správa systému se zabezpečeným připojením přes internet výrazně urychluje řešení případných problémů a celkově zlevňuje provoz systému. (Po dohodě jsme schopni přistupovat k Vašim počítačům z naší firmy a řešit problémy přímo na Vašem monitoru.) - 17
Správa sítě a hardware
Můžeme Vám nabídnout komplexní správu sítě včetně dodávky PC a záruční i pozáruční servis za velmi výhodné ceny.
Nejčastěji zákazníků dodáváme
Nájem a účetnictví
Určeno pro správu domů, bytů a nebytových prostor.
Cena produktu již od 30 000 Kč
Zákaznická podpora zahrnutá v základní ceně produktu.
Čísla mluví za vše
0
let praxe
0
bytů v naší evidenci
0
datových operací za den